Avand in vedere costurile logistice a livrarii comenzilor catre clienti intr-un ritm tot mai rapid, Amazon are o nevoie mult mai mare de drone decat ceilalti competitori.
“UPS nu are experiența tehnologică pentru a gestiona livrarea coletelor prin drone”, a spus Forte, argumentând că gigantul livrării a fost tras în cursa drone în 2013, când fondatorul și CEO-ul Amazon, Jeff Bezos, și-a anunțat planurile de a livra pachete cu drone în mai puțin de 30 de minute în timpul unei interviu.
“Uber este cel mai priceput din punct de vedere al experientei in domeniu și al tehnologiei dintre concurenții Amazon in livrarea cu drone”, potrivit Forte, dar vasta rețea Amazon de centre de livrare in mediul rural, centre de sortare suburbane și creșterea centrelor de comert cu amănuntul urban îi conferă un avantaj clar în cursa de construire a unei prolifice afaceri cu drone.
Poate că subsidiara Google, Wing Aviation a fost prima care a obținut aprobarea FAA pentru operațiunile comerciale, dar Google a abordat livrarea prin intermediul dronelor mai mult ca „o problemă științifică de rezolvat decât o afacere”, potrivit Forte.
„Dronele pot fi văzute ca o componentă a planului principal al logisticii Amazon”, a adăugat Forte.