Salutareee!
Amazon a anuntat ca Prime Day 2019 a fost “cel mai mare eveniment de cumparaturi din istoria acestui gigant” acumuland mult mai multe vanzari decat in anii precedenti.
Amazon Prime Day este o perioada de reduceri substantiale pe platforma Amazon si care se adreseaza exclusiv membrilor Prime (care platesc un abonament anual de 119$/an) aflati in toata lumea. E un fel de Black Friday de vara…:P
Amazon Prime Day in 2019 a avut loc intre 15 si 16 Iulie si s-a incheiat cu niste vanzari record de peste 175 milioane de articole vandute in 48 ore, fata de cat raportase in 2018, peste 100 milioane articole (75% crestere), adica vanzari mult mai mari fata de perioadele de reduceri: Black Friday sau Cyber Monday.
Ca si vanzari, Amazon Prime Day a atins 7.16 Miliarde $ in cele 48 de ore cat a durat acest eveniment si a avut o crestere cu 71% fata de anul 2018, cand s-au inregistrat vanzari de 4.19 miliarde $ intr-o perioada de 36 de ore.
Ca si istoric al vanzarilor, se vede ca Amazon a crescut in fiecare an cu niste procente foarte mari, de peste 50%, ceea ce demonstreaza viziune si inovatie in abordarea si atragerea noilor abonati Prime.
Cresterea numarului de abonati Prime a fost cu 10% fata de anul trecut
Ca si numar de abonati Prime, se observa o crestere de cca. 10% fata de anul trecut, adica in acest an s-au inregistrat 105 milioane de membri, fata de 95 milioane cat erau raportati anul trecut.
Membrii Prime primesc reduceri la dispozitivele Amazon (Ex. boxele Echo Dot, telecomanda Fire TV Stick, tableta “Fire Tablets”), articole pentru casa inteligente, televizoare, aspiratoare robot, ceasuri inteligente, echipamente de bucatarie, si multe altele.
Gigantul Amazon a raportat că membrii Prime au cumpărat in 2019 peste 100.000 de lunchboxes (cutii de prânz), 100.000 de laptopuri, 200.000 de televizoare, 300.000 de căști, 350.000 de produse de înfrumusețare de lux, 400.000 de produse pentru animale de companie, 650.000 de articole de curățare pentru gospodărie și peste un milion de jucării.
Volumul vanzarilor Amazon Sellers a crescut cu 45% fata de anul trecut, dar a scazut ca pondere
In ceea ce priveste ponderea vanzarilor Amazon Sellers se observa o scadere in 2019 la 32%, fata de 38% in 2018, dar raportat la volumul vanzarilor este o crestere, la peste 2.3 miliarde $. (cu 45% mai mult), deci vestile sunt foarte bune pentru cei care vor sa invete sa vanda pe Amazon. (vezi Ebook-ul nostru cu multe info utile aici)
In concluzie, motivul principal al cresterii vanzarilor Amazon Prime din 2019 cu 71% este ca perioada de vanzare a fost mai lunga cu 12 ore fata de anul trecut. In plus, nu au existat probleme tehnice majore pe site-ul Amazon.com, iar numarul de membri Amazon Prime a fost cu 10 milioane mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Acum sa vedem ce vanzari vor urma in 2020…pentru ca progresul e evident de la un an la altul. 🙂
Daca vrei sa afli mai multe info despre vanzarile Amazon, poti citi alt articol aici.
Mai adaug inca un citat de la CEO Jeff Bezos, care sper sa accentueze si mai mult faptul ca Amazon este o companie centrata 100% pe clientii sai si asta le ofera cel mai important avantaj fata de competitie, iar succesul lor este din ce in ce mai mare: “Am avut trei mari idei la Amazon, idei cu care am rămas timp de 18 ani şi care reprezintă şi motivul pentru care ne bucurăm de succes: Pune clientul pe primul loc. Inventează. Şi ai răbdare.”
Sunt alaturi de tine, trimite-mi un email cu orice intrebare despre Amazon si-ti raspund cat de repede pot.
Namaste,
Kodro – AmaZonePedia
PS: Daca ai nevoie de alte informatii, imi poti scrie pe adresa: kodro@amazonepedia.ro.